Pàgines

dimecres, 2 de gener del 2013

DESCRIPCIÓ DEL PROCÉS

El procés efectuat per desenvolupar les diferent activitats ha partit de l’acord previ amb l’alumne. L’etapa en la qual es troba, l’adolescència, requereix tenir present que per promoure un canvi subjectiu que afavoreixi la transformació de conductes, a la vegada que afavoreixi el desenvolupament de l’expressió oral, el raonament, l’aprenentatge i la cohesió social a l’aula necessitem la participació activa de l’alumne, amb el consentiment d’aquest i la confiança dels docents, i la família.
Per aquest motiu s’ha explicat a l’alumne de forma clara i acurada la metodologia i objectius a assolir, propiciant la participació d’aquest en el seu propi aprenentatge, indicant què podíem millorar o canviar. Així mateix, s’ha demanat col·laboració a la família, per tal de poder efectuar les tasques proposades diàriament. Cal tenir en compte, que les activitats que es proposen a l’alumne requereixen d’un temps de realització de 15 minuts diaris.
La primera activitat proposada, ha estat d’elaboració pròpia, per adaptar les estratègies que ofereix la PNL a les noves tecnologies. Les activitats TIC proposades són un recull breu d’activitats ajustades al temps disposat per finalitzar el trimestre, i amb l’objectiu de valorar i afiançar les estratègies apreses.
Institut
Individualment a casa
Sessió 1 - (19/11/12): efectuar una redacció lliure i un dictat. Comprovar percentatge de faltes i explicar mètode PNL a l’alumne. Un cop s’acordi amb consentiment d’ambdues parts, s’iniciaran les activitats.
Sessió 2 - (26/101/12): Efectuar pps nº 1 de discriminació visual de figures geomètriques.

Sessió 3 - (03/12/12): Efectuar pps nº 2 de discriminació visual de paraules, monosíl·labes, bisíl·labes i pol·lisílabes.

Sessió 4 - (10/12/12): Efectuar activitats TIC següents:
Bona ortografia sense esforç

Aventura’t amb l’ortografia (CS)





Sessió 5 - (17/12/12): efectuar una redacció lliure i un dictat. Comprovar percentatge de faltes i comparar-ho amb la primera redacció i dictat realitzat.
L’alumne en aquesta sessió, l’última del trimestre, realitzarà una autoavaluació per valorar l’aprenentatge assolit amb aquesta metodologia i la necessitat de continuar-hi treballant.


 Setmana del 19 al 25/11/12: efectuar pps nº 1 de discriminació visual de figures geomètriques i pps nº 2 de discriminació visual de paraules, monosíl·labes, bisíl·labes i pol·lisílabes.

Setmana del 26 al 2/12/12: efectuar activitat online de Bona ortografia sense esforç, http://www.edudigital.es/i18n/ca/

Setmana del 3 al 9/12/12: efectuar activitat online de Bona ortografia sense esforç, http://www.edudigital.es/i18n/ca/

Setmana del 10 al 16/12/12: efectuar activitat online de Bona ortografia sense esforç, http://www.edudigital.es/i18n/ca/ i Aventura’t amb l’ortografia (CS)

Setmana del 17 al 23/12/12:
efectuar activitat online de el nom de cada cosa 3
Bona ortografia sense esforç, http://www.edudigital.es/i18n/ca/ i Aventura’t amb l’ortografia (CS)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada